15 Aralık 2017 Cuma

Pazarlama

18395 defa okundu

PAZARLAMA PROGRAMI

BÖLÜM DERS İÇERİKLERİ

   PAZARLAMA  BÖLÜMÜ DERS İÇERİĞİ İÇİN TIKLAYINIZ... (63 KB)

 (Not: Ders içeriklerini ilgili kurumlara vermeden önce muhakkak kendi okulunuza imza ve mühür yaptırınız.)

 

PROGRAMIN TANITIMI

           Pazarlama Programı; iki yıllık olup, pazarlamanın kavramları, teorisi, kuralları ve uygulamaları hakkında öğretim veren sosyal bir programdır. Eğitim Türkçedir.

pazarlama nedir ile ilgili görsel sonucu

PAZARLAMA PROGRAMININ AMACI

            Bu programın temel amacı; sektör koşullarında müşteri değeri yaratabilmek ve maksimum müşteri memnuniyeti sağlayabilmek için, satış ve pazarlamadaki yeni gelişme ve kavramları tanıyan, satış stratejileri konusunda  gerekli bilgi ve becerilere sahip insan kaynağını yetiştirmektir.  Bu amaçla öğrenciler çoğunlukla gerçek piyasa koşullarında karşılaşacakları konularda eğitilirler.

 

PAZARLAMA PROGRAMININ HEDEFİ

  • Yeni pazarlama tekniklerini tanıyan ve anlayabilen

  •  Reklam, markalaşma ve kişisel satış konularında bilgi sahibi olan ve bu konulardaki uygulamalara katkıda bulunabilen

  • İşletme için önemli bir varlık olan tüketiciyi tanıyan ve tanıma için gerekli sosyal, psikolojik etkileri inceleyerek pazarı yakından izleyebilme konusunda katkı sağlayabilen

  • Temel ekonomi kavramlarına hâkim yazılı ve sözlü iletişim kurallarını bilen, etkin iletişim becerilerine sahip olan meslek elemanı yetiştirmektir.

ÇALIŞMA ALANLARI

  • Pazarlamacılık ülkemizde hızla gelişmekte olan bir hizmet alanıdır.

  • Bu bölümü bitiren öğrenciler önlisans diploması ve Meslek Elemanı ünvanı almaya hak kazanırlar.

  • Mezunlar sahada ve mağazalarda satış elemanı, satış temsilcisi, satış yöneticisi, pazarlama şirketlerinde araştırmacı, halkla ilişkiler ve reklamcılık alanlarında da müşteri temsilcisi olarak görev alabilmektedirler.

  • Bu alanda çalışmak isteyenler için iş alanı çok geniştir. Pazarlama hizmetlerinin sunulduğu, özel sektöre ait kurum ve kuruluşlarda görev alabilirler. Yabancı dil bilenler uluslararası pazarlama şirketlerinde dolgun ücretle çalışabilmektedirler.

 

DİKEY GEÇİŞ İMKANLARI

Halkla İlişkiler 

Halkla ilişkiler ve Reklamcılık 

Halkla İlişkiler ve Tanıtım 

İletişim

İşletme-Ekonomi 

Lojistik Yönetimi

Uluslararası İşletmecilik 

Uluslararası Ticaret 

Uluslararası Ticaret ve Finansman

Reklamcılık

Reklamcılık ve Halkla İlişkiler

 

IMYO SOSYAL TESİSLER

 

ÜNİVERSİTE FM

ÜNİVERSİTE TV